Win een Zoku Slush Shake Maker!
Man, man, man, het is bloody hot de laatste dagen. De zomer is dan eindelijk aangebroken. Het duurde even, maar dan heb je ook wat. Maar ik klaag niet hoor. Het leven is zo veel leuker met een zonnetje en een wat hoger temperatuurtje. En om het nou nog wat aangenamer te maken op mijn balkonnetje heb ik van Fonq iets leuks gekregen. Een Zoku Slush en Shake Maker!! En hij is zo leuk joh. Het bestaat uit een beker die je in je vriezer zet. Een bekerhouder, daar zet je de bevroren binnenbeker in zodat je geen ijskoude handen krijgt tijdens het vasthouden. En het voorkomt dat alle condensdruppels gelijk op jou of je tafel druppelt. Maar ik moet eerlijk zeggen dat als het echt heel warm is buiten de condens ook op de buitenbeker komt. En er zit een lepel bij waar je de slush mee roert, schraapt en ook eet.
…